<< İçindekileri Görüntülemek İçin Tıklayın >> Yer: Ticari İşlemler Soru Cevap > İşlem Araçları > Eposta gönderilirken alınan sipariş onayına ait dosya nasıl eklenir? > 6-Sipariş onay bilgisi dokümanı epostada ek olarak gönderilir. |
ÖN İŞLEMLER 1. Müşteriye ait cari kartında eposta tanımlanmış olmalıdır. 2. Zamanlanmış görev tanımında toplu eposta göndermek için kayıt oluşturulmuş ve içinde eposta ayarları, sql kodu ve rapor bağlantısı yapılmış olmalıdır. 3. İşlem kodunda onay yolu tanımlanmış olmalıdır. |
Aşağıda alınan sipariş işlem penceresi görülmektedir.
1.İŞLEMLER>Alınan Sipariş penceresinde kayıt oluşturulur. Cari kartta eposta bilgisi girilmiş olan müşteri carisi (1) seçilir. Sistem epostası tanımlı olmayan müşteriye eposta gönderemez!
2.Satırda kayıt oluşturulur (2).
3. Onay yolunda belirtilmiş olan aşamalardan geçerek sipariş onaylanır (3). Onay yolu sürecinde en son aşama olan Onaylandı durumunda iken Son İşlem Komutu sekmesindeki kod aktif olur ve eposta gönderme işlemi yapılır.
4. Onay bilgisi (4) izlenebilir.
5. ARAÇLAR modülündeki Zamanlanmış Görevler penceresinde ise eposta işlem kaydı ve işlem sonucu listelenir. Buradan işlem durum kontrolleri yapılır.
Tamamlandı durumundaki kayıtların görevi bitmiştir.
İptal durumundaki kayıtlar görevini yerine getirememiştir. Karşı tarafa eposta/sms gönderilememiştir.
Onaylandı durumundaki kayıtlar işleme devam etmektedir.
Örnek olarak sistemden gönderilen eposta aşağıdaki gibi görünür.