Müşterinin müracat işlemlerinin gerçekleştirilip; servis talebi ve ürün hakkındaki ayrtınların tanımlandığı bölümdür.
Alan Adı
|
Açıklama
|
Müşteri
|
Servis hizmetini alan müşterinin(carinin) seçildiği alandır. (Müşteri açılmış carikartlar içerisinden seçildiyse kırmızı renke gözükür. Elle kayıt girdiğimizde müşterinin adı siyah renkle gözükür.)
|
Yetkili
|
Müşteri alanında seçilen firmanın yetkilisinin tanımlandığı alandır.
|
Müracat Özel Notu
|
Müracatta bulunan müşterinin, müracatı için özel not tanımlanan alandır.
|
Kayıt Tarihi
|
Müracat işleminin kayıt tarihinin seçildiği alandır.
|
Başvuru Tarihi
|
Müracat başvurusunun tarihinin seçildiği alandır.
|
İşlem Noktası
|
Müracat başvurusunun yapıldığı işlem noktasının seçildiği alandır. (Ctrl + F8 parametrelerinde belirlenen işlem noktası, tanımlı bir şekilde gelebilir.)
|
Kayıt Alan Personel
|
Kayıt alan personelin belirlendiği alandır.(Ctrl + F8 parametrelerinde belirlenen personel, tanımlı bir şekilde gelebilir.)
|
Sorumlu Personel
|
Müracat işleminden sorumlu personelin seçildiği alandır.(Ctrl + F8 parametrelerinde belirlenen personel, tanımlı bir şekilde gelebilir.)
|
Özel Kod
|
Oluşturulan müracata özel kod tanımlanan alandır.
|
Başvuru Kaynağı
|
Servis başvurusunda bulunan müşterinin başvuru şeklinin seçildiği alandır.
|
Durumu
|
Müracat işleminin mevcut durumunun seçildiği alandır.
|
Durum Tarihi
|
Müracat durum tarihinin seçildiği alandır.
|
Öncelik
|
Müracat işlemine numarasal olarak öncelik atanan alandır.
|
Kapandı
|
Servis işlemi sonuçlandığında seçilen parametredir.
|
Müracat-işlem bölümünün detayında yer alan işlem adı bölümüne göre formda alan değişikliği olur; firmanın ihtiacına göre servis formu oluşturmak için tıklayınız.
Müracat işlemini yapan müşterinin adres ve telefon bilgilerinin tanımlandığı bölümdür. Örnek işlem için tıklayınız.
Alan Adı
|
Açıklama
|
Ürün
|
Servise gelen ürünün seçildiği alandır.
|
DST
|
Servise gelen ürünün dinamik stok bilgilerinin tanımlandığı alandır.
|
Ürün Açıklaması
|
Servise gelen ürüne açıklama tanımlanan serbest alandır.
|
Özel Kod
|
Ürün bilgisine özel kod tanımlanan alandır.
|
Durum
|
Ürün durumunun belirlendiği alandır. Elle tanımlanabilir veya liste tanımlarından tanımı yapılabilir. Örnek işlem için tıklayınız.
|
Tedarikçi Cari
|
Ürünün tedarik edildiği carinin seçildiği alandır.
|
Satıcı Bayi
|
Ürünü satan bayinin seçildiği alandır.
|
Satış Tarihi
|
Ürünün satıldığı tarihin belirlendiği alandır.
|
Üretim Tarihi
|
Satışı yapılmış ürünün üretim tarihinin belirlendiği alandır.
|
Seri No
|
Servise gelen ürünün seri numarasının tanımlandığı alandır.
|
Garanti Süresi
|
Ürünün garanti kapsamı süresinin belirlendiği alandır.
|
Garanti Belgesi
|
Garanti belgesi türünün belirlendiği alandır.
|
FStok No
|
Ürünün fiziksel stok giriş numarasının seçildiği alandır.
|
Ürün Uzun Açıklama
|
Ürün hakkında açıklama yazılmasını sağlayan serbest alandır.
|
Alan Adı
|
Açıklama
|
Parça Stok Adı
|
Servise giren ürünün parça bilgisinin seçildiği alandır.
|
Dst
|
Servise giren parçanın dinamik stok tipinin belirlendiği alandır.
|
Parça Açıklama
|
Servise giren ürünün parça açıklaması hakkında açıklama girilen serbest alandır.
|
Seri No
|
Servise giren ürünün parça seri no bilgisinin tanımlandığı alandır.
|
Fstok No
|
Ürünün fiziksel stok giriş numarasının seçildiği alandır.
|
Garanti Süresi
|
Ürünün garantisinin ay ve gün.ay.yıl şeklinde belirtildiği alandır.
|
Garantil
|
Ürünün garanti kapsamında olup olmadığının belirtildiği parametredir.
|
Ürün Detay Bilgisi
|
Servisteki ürünün parça bilgisinde yer alan detay stokların seçildiği alandır.
|
Alan Adı
|
Açıklama
|
Hata Kodu/Adı(Bildirilen Hata)
|
Servise giren ürünün hatasının bildirildiği alandır. Hata tanımı için tıklayınız.
|
Açıklama
|
Servise giren ürünün hatası hakkında açıklama yazılan serbest alandır.
|
Hata Kodu/Adı(Bulunan Hata)
|
Servise giren ürünün inceleme sonucu bulunan hatasının tanımlandığı alandır. Hata tanımı için tıklayınız.
|
Hata Kaynağı
|
Servise giren ürünün teknik serviste yapılan inceleme sonucu bulduğu hata kaynağının seçildiği alandır. Hata kaynağı tanımlamak için tıklayınız.
|
Açıklama
|
Servisteki personel tarafından bulunan hataya açıklama girilen serbest alandır.
|
Alan Adı
|
Açıklama
|
İş Adı
|
Servise giren ürünün servis birimi açısından yapacağı işin tanımlandığı alandır.
|
İşlem Noktası
|
Servisin işlem noktasının seçildiği alandır. (Ctrl + F8 parametrelerinde seçilen işlem noktası otomatik olarak gelebilir.)
|
İşlem Yeri
|
Servis işlemine müdahalede bulunan servisin yerinin belirlendiği alandır. İşlem yeri eklemek için tıklayınız.
|
Durumu
|
Servisteki ürünün son durumunun belirlendiği alandır. Durum bilgisi eklemek için tıklayınız.
|
Hedef Tarihi
|
Servis işleminin bitiş tarihinin belirlendiği alandır.
|
Durum Tarihi
|
Servise giren ürünün durum tarihinin belirtildiği alandır.
|
Özel Kod
|
Servise giren hataya özel kod tanımlanan alandır.
|
Öncelik
|
Servise öncelik numarası tanımlanan numarasal serbest alandır.
|
Kapandı
|
Servis işleminin bittiğinin ifade edildiği parametrik alandır.
|
İş Açıklaması
|
Servis işlemine açıklama yazılan serbest alandır.
|
Görevli
|
Servis işini yapan görevli ekibin tanımlandığı alandır. Ekip tanımlamak için tıklayınız.
|
Görevli ekibine bağlı işi yapan personelin seçildiği alandır. Ekibe personel tanımlamak için tıklayınız.
Servise giren ürünün görsellerini gösterildiği veya tanımlandığı bölümdür.
Döküman bölümünde servise gelen ürünle ilgili kullanım kılavuzu veya fotoğraf yüklemesi yapılabilir.
Alan Adı
|
Açıklama
|
Açıklama
|
Ürüne eklenecek dökümana açıklama yazılan serbest alandır.
|
Server Yolu
|
Ürün dökümanının yer aldığı server yolunun tanımlandığı alandır. Server yolu işlem noktası parametreleri bölümünde tanımlanan alandan otomatik olarak gelebilir. Örnek işlem için tıklayınız.
|
Dosya
|
Server yoluna döküman tanımlanan dosyanın seçildiği alandır.
|
Dosya Adı
|
Seçilen dosyanın gösterildiği alandır.
|
Sıkıştır/Şifrele
|
Dökümanın sıkıştırılması veya şifrelenmesini sağlayan parametrik alandır.
|
Düzenle/Yazdır
|
Döküman veya fotoğraf düzenlenen ürünün düzenlenmesini ve yazdırılmasını sağlayan seçenektir.
|
Servis hakkında açıklama ve sayısal bilgiler tanımlanabilen kullanımı serbest olan alanlardır.
Servis kaydından yapılan tahsilatlara ilişkin bilgiler gösterildiği bölümdür.
Servis navigatör alanında İş Plan No'suna göre girilmiş servisler bulunabilir. Navigatör özelliği için tıklayınız.
Alan Adı
|
Açıklama
|
Yeni Kayıt
|
Yeni bir servis girileceği zaman kullanılan seçenektir.
|
Form Yazdır
|
Oluşturulan servisin yazıcıdan çıktısının alınmasını sağlayan seçenektir.
|
Kayıt Bul
|
Servis kayıtlarının gösterildiği bir pencerenin açılmasını sağlayan seçenektir.
|
İşlem Adı bölümünde mause sağ tuşu kullanıldığında işlem menüsü açılır. Bu menü tanımlanan Liste Tanımlarına göre şekillenir.
Alan Adı
|
Açıklama
|
İncele
|
Seçilen işlem adının incelenmesini sağlayan seçenektir.
|
Ürün
|
Servis kaydına ürün eklenmesini sağlayan seçenektir. Bir servis kaydında bir cariye birden fazla ürün eklemesi yapılabilir.
|
Parça
|
Servis kaydına parça eklenmesini sağlayan seçenektir. Bir servis kaydında bir cariye birden fazla parça bilgisi eklemesi yapılabilir.
|
Hata
|
Ürün veya parça kaydına hata kaydı girilmesini sağlayan seçenektir. Gerekli tanımlama işlemi için tıklayınız.
|
Servis
|
Servis formu kaydına yeni bir servis kaydı girilmesini sağlayan seçenektir.
|
İrtibat
|
Servis kaydına farklı bir irtibat adresi girilmesini sağlayan seçenektir.
|
Anket
|
Servis hizmeti hakkında müşterinin fikrinin alınmasını sağlayan seçenektir. Anket hazırlamak için tıklayınız.
|
Nakit Tahsilat
|
Servis işlemine tahsilat girilmesini sağlayan seçenektir.
|
Satış
|
Oluşturulan servis kaydında satış gerçekleştirilmesi gerektiğinde kullanılan seçenektir.
|
Servis Stok İşlemleri-Servis Stok Girişi
|
Oluşturulan servise stok girişinin yapılmasını sağlayan seçenektir.
|
Varsayılan İşlemleri Gir
|
Liste tanımlarındaki default değerlerin getirilmesini sağlayan seçenektir.
|
Detay Göster
|
Servis kaydındaki detayların gösterilmesini veya gizlenmesini sağlayan seçenektir.
|
Yerel Rapor
|
İş plan girişine tanımlanan yerel raporun gösterilmesini sağlayan seçenektir.
|
|