<< İçindekileri Görüntülemek İçin Tıklayın >> Yer: Müşteri İlişkileri > Anketler |
Anketlerin sadece ek olarak alınabildiği lisanslar: (Servis Modülü) |
Anket kayıtları yapılır. Örneğin; Satış Sonrası Müşteri Memnuniyet Anketi yapılacak ise ankete ait soruların Anket Tanımı penceresinde
tanımlanması gerekmektedir. Kullanıcı, soruları kendi bilgisayarında hazırlayarak Anket Tanımı penceresinde sisteme aktarabilir.
Aktif ve Onaylandı durumuna getirilen kayıtlar diğer işlem pencerelerinde görüntülenip kullanılabilir.
Yeni kayıt işleminde Anket Tanımı penceresinde tanımlanmış olan soruların tanımının yapıldığı tablo (1) seçilir.
Açıklama girilir. Zorunlu alandır.
Tarih seçilir.
Genel Bilgiler (2) sekmesindeki bilgiler anket tanımından gelmektedir.
Detaylar (2) sekmesindeki bilgiler anket tanımındaki soru tanımlarının yapıldığı Alan Tanımları sekmesinden gelmektedir.
İşlem Günlükleri (2) sekmesinde Detaylar sekmesinde yapılan hesaplamaya ait hatalı ve uyarı alınan sonuçları gösterir.
Hesaplama Ayrıntıları (2) sekmesinde ayrıntılı hesaplama sonuçları gösterilir.