|
<< İçindekileri Görüntülemek İçin Tıklayın >> Yer: Müşteri İlişkileri > İrtibat Kayıtları |
![]() |
İrtibat kayıtlarının sadece ek olarak alınabildiği lisanslar: (Servis Modülü) |
![]() |
Müşteri ilişkileri kapsamında ilk aşamada görüşülen kişi/ firma "irtibat kaydı" olarak açılır.
Sonradan ilişkiler ilerletilerek irtibatta olunan kişi/firma müşteriye dönüşebilir.
butonuna tıklanılarak yeni kayıt penceresi açılır. Giriş durumunda iken gerikli alanlara bilgi girişi yapılır.Aktif ve Onaylandı durumuna getirilen kayıtlar diğer işlem pencerelerinde görüntülenip kullanılabilir.
İritbat tipi
butonuna tıklanarak açılan pencerede seçilir.Zorunlu alandır.
Firma/Cari
butonuna tıklanarak irtibat/fihrist penceresinden müşteri seçilir. Zorunlu alandır.
Yöntem kullanıcı tarafından girilir. Girilen kayıtlar liste şeklinde oluşur.
Yetkili girilir.Zorunlu alandır. Eğer firma girişi yapılıyor ise bilgi girişi yapılır. Yetkili yok ise "- - -" olarak girilir.
Sonuç kullanıcı tarafından girilir.Zorunlu alandır. Girilen kayıtlar liste şeklinde oluşur. Bekliyor, Görüşülüyor, Görüşüldü, İptal vb. sonuçlar yazılabilir.
Gelecek irtibat için tarih seçilir.
Sorumluluk alanı
butonuna tıklanarak açılan Sorumluluk alanı penceresinde seçilir.
Tarih sistem tarafından getirilir.
İşlem Noktası kullanıcı terminalinde kayıtlı olan bilgiden getirilir. CTRL+F8 kısayolu ile terminal penceresi açılarak nokta bilgisi değiştirilebilir. Yeni İşlem Noktası tanımı yapılır.
Personel kullanıcı terminalinde kayıtlı olan bilgiden getirilir. CTRL+F8 kısayolu ile terminal penceresi açılarak personel bilgisi değiştirilebilir. Yeni Personel Bilgisi tanımı yapılır.
Uzun Açıklama girilir.
Sorumluluk alanı
butonuna tıklanarak açılan Sorumluluk alanı penceresinde seçilir.
