İrtibat Kayıtları

<< İçindekileri Görüntülemek İçin Tıklayın >>

Yer:  Müşteri İlişkileri >

İrtibat Kayıtları

0000_lisans_ikon

İrtibat kayıtlarının sadece ek olarak alınabildiği lisanslar:

(Servis Modülü)

00000_N4_T4_Ent_Com_lisans

 

Müşteri ilişkileri kapsamında ilk aşamada görüşülen kişi/ firma "irtibat kaydı" olarak açılır.

Sonradan ilişkiler ilerletilerek irtibatta olunan kişi/firma müşteriye dönüşebilir.

 

0068_yeni_kayit butonuna tıklanılarak yeni kayıt penceresi açılır. Giriş durumunda iken gerikli alanlara bilgi girişi yapılır.

Aktif ve Onaylandı durumuna getirilen kayıtlar diğer işlem pencerelerinde görüntülenip kullanılabilir.

 

İritbat tipi 000buton_projebutonuna tıklanarak açılan pencerede seçilir.Zorunlu alandır.

Firma/Cari 000buton_gorevbutonuna tıklanarak irtibat/fihrist penceresinden müşteri seçilir. Zorunlu alandır.

Yöntem kullanıcı tarafından girilir. Girilen kayıtlar liste şeklinde oluşur.

Yetkili girilir.Zorunlu alandır. Eğer firma girişi yapılıyor ise bilgi girişi yapılır. Yetkili yok ise "- - -" olarak girilir.

Sonuç kullanıcı tarafından girilir.Zorunlu alandır. Girilen kayıtlar liste şeklinde oluşur. Bekliyor, Görüşülüyor, Görüşüldü, İptal vb. sonuçlar yazılabilir.

Gelecek irtibat için tarih seçilir.

Sorumluluk alanı 000buton_kullanici butonuna tıklanarak açılan Sorumluluk alanı penceresinde seçilir.

Tarih sistem tarafından getirilir.

İşlem Noktası kullanıcı terminalinde kayıtlı olan bilgiden getirilir. CTRL+F8 kısayolu ile terminal penceresi açılarak nokta bilgisi değiştirilebilir. Yeni İşlem Noktası tanımı yapılır.

Personel kullanıcı terminalinde kayıtlı olan bilgiden getirilir. CTRL+F8 kısayolu ile terminal penceresi açılarak personel bilgisi değiştirilebilir. Yeni Personel Bilgisi tanımı yapılır.

Uzun Açıklama girilir.

Sorumluluk alanı 000buton_kullanici butonuna tıklanarak açılan Sorumluluk alanı penceresinde seçilir.

0274_irtibat1