<< İçindekileri Görüntülemek İçin Tıklayın >> Yer: Müşteri İlişkileri > Hata İstek Listesi |
Hata istek listesinin sadece ek olarak alınabildiği lisanslar: (Servis Modülü) |
Müşteriden gelen hata/talep kayıtları sisteme girilir.
Aktif ve Onaylandı durumuna getirilen kayıtlar diğer işlem pencerelerinde görüntülenip kullanılabilir.
Sorumluluk alanı butonuna tıklanarak açılan Sorumluluk alanı penceresinde seçilir.
Proje butonuna tıklanarak Proje penceresinde seçilir.
Özel Kod girilebilir. ... (üç nokta) butonuna tıklanılarak açılan Özel Kod penceresinde seçilir ya da elle giriş yapılır.Kullanıcının isteğine bağlı olarak oluşturulan bir koddur ve filtreleme ya da rapor oluşturmak için kullanılabilir.
Tarih sistem tarafından getirilir.
Durum girilir.
Durum tarihi girilir. Destek işlemlerine bağlı olarak değişen duruma bağlı olarak bu tarih değiştirilir.
Genel Bilgiler
Ürün adı kullanıcı tarafından elle girilir. Liste menüde girilen ürün adları sistem tarafından tutulur ve sonraki yeni talep kayıtlarında seçilebilir hale gelir.
Ürün bölümü kullanıcı tarafından elle girilir. Liste menüde girilen ürün adları sistem tarafından tutulur ve sonraki yeni talep kayıtlarında seçilebilir hale gelir.
Ürün versiyon kullanıcı tarafından elle girilir. Liste menüde girilen ürün adları sistem tarafından tutulur ve sonraki yeni talep kayıtlarında seçilebilir hale gelir.
Türü sistem tarafından getirilir.
Hata noktası kullanıcı tarafından elle girilir. Liste menüde girilen ürün adları sistem tarafından tutulur ve sonraki yeni talep kayıtlarında seçilebilir hale gelir.
Öncelik sırası girilir. 10, 20, 30, 40, 50 olarak numaralar verilir. Sistem yüksek numarayı öncelik verecektir. Hareket İstek Listesinde ön sıraya getirecektir.
Tahmini çöözüm süresi (gün) girilir.
Düzeltme şekli girilir. Düzeltme için ne yapıldığı Güncelleme, Kullanıcı Yetkisi Artırılması vb. şekiller girilir.Liste menüde girilen düzeltme şekilleri sistem tarafından tutulur ve sonraki yeni talep kayıtlarında seçilebilir hale gelir.
Düzeltme versiyon girilir. Sistemin hangi versiyonunda düzeltmenin yansıdığı belirtilir. Örneğin, 1451 versiyonundaki hata 1453 versiyonunda düzeltildi ise bu alana 1453 girilir.
Nuke Kullanıcı seçilir. Hata/İstek kaydı webten oluşturulabilir. Webten gelen kayıtların hangi kullanıcı tarafından açıldığı bu alanda sistem tarafından gösterilir.
Yetki seviyesi seçilir. Örneğin, Admin/Çözüm Ortağı/Sahip görür seçilir ise kayda ait nuke kullanıcısı, nuke kullanıcısının bağlı olduğu çözüm ortağı ve sistemdeki admin kullanıcısı sadece görür ama değişiklik yapamaz.
Açıklama girilir.
Açıklama uzun girilir.
Yorumlar
butonları kullanılarak hata istek kaydı ile ilgili durum değişikliği kaydı girilir.
Değişiklikler
Hata/İstek kaydı webten oluşturulabilir.
Web tarafında hata/istek kaydı oluşturan kullanıcıya ait değişiklik işlemlerine ait kayıtlar listelenir.