Servis Takibi

<< İçindekileri Görüntülemek İçin Tıklayın >>

Yer:  Müşteri İlişkileri > Müşteri İşlemleri >

Servis Takibi

0000_lisans_ikon

Servis takibinin sadece ek olarak alınabildiği lisanslar:

(Servis Modülü)

00000_N4_T4_Ent_Com_lisans

 

0068_yeni_kayit butonuna tıklanılarak yeni kayıt penceresi açılır. Giriş durumunda iken gerikli alanlara bilgi girişi yapılır.

Aktif ve Onaylandı durumuna getirilen kayıtlar diğer işlem pencerelerinde görüntülenip kullanılabilir.

 

Üst bölümde (1) servis ile ilgili genel bilgiler girilerek 0048_islem butonuna tıklanır.

0272_musteri islem15

 

Müşteri 000buton_gorevbutonuna tıklanarak irtibat/fihrist penceresinden müşteri seçilir. Zorunlu alandır. Eğer seçilmek istenen müşteri bu pencerede yok ise Cari Kart işlem penceresinde müşteri kaydı oluşturulur.

Yetkili yazılır.

Açıklama girilir.

Nokta bilgisi kullanıcı terminalinde kayıtlı olan bilgiden getirilir. CTRL+F8 kısayolu ile terminal penceresi açılarak nokta bilgisi değiştirilebilir. Yeni İşlem Noktası tanımı yapılır.

Personel bilgisi kullanıcı terminalinde kayıtlı olan bilgiden getirilir. CTRL+F8 kısayolu ile terminal penceresi açılarak personel bilgisi değiştirilebilir. Yeni Personel Bilgisi tanımı yapılır.

Sorumluluk alanı 000buton_kullanici butonuna tıklanarak açılan Sorumluluk alanı penceresinde seçilir.

Takip no girilir.

Belge no ve tarih girilir.

Proje 000buton_projebutonuna tıklanarak Proje penceresinde seçilir.

 

00000_circle_orange_arrow-right.svg Detay

Pencerenin sol tarafındaki İşlemler (2) bölümündeki görev butonuna (3) tıklanarak satırda (4) kayıt oluşturulur. Kayıt ile ilgili detay bilgisi (5) girilerek 000buton_tik butonuna (6) tıklanır.

Herbir satırdaki görev kaydına ait uzun açıklama yazılır ve görevli personeller seçilir.

Açıklama Uzun sekmesinde toplantı detayına ait bilgi yazılır.

Görevli Personel sekmesinde birden fazla görevli olacak olan kişiler 0000_buton_artı1 butonuna tıklanarak Sorumluluk Alanı ya da IK Personel kaydı seçilerek girilir.

0272_musteri islem2

 

Yapılan servis ile ilgili olarak alt servis kaydı açılabilir.

Pencerenin sol tarafındaki Detay İşlemler (1) bölümü açılır. Detay Görev (2) butonuna tıklanarak ürün altında bağlantılı ürün kaydı satırda (3) oluşturulur.

Detay ürün ile ilgili bilgi (4) girilerek 000buton_tik butonuna (5) tıklanır.

0272_musteri islem4

 

00000_circle_orange_arrow-right.svg Ek Bilgiler

Sistem tarafından Öncelik, Durum, Durum Tarihi alanlarına kayıt atılır.

Referans No ve Tarihi kullanıcı tarafından girilir.

 

00000_circle_orange_arrow-right.svg Adres/Telefon

000_buton_butonlar butonları kullanılarak adres ve adrese bağlı telefon kaydı satırda girilir.

0272_musteri islem5

 

00000_circle_orange_arrow-right.svg Görseller

0000_buton_artı1 butonuna tıklanılarak (1) açılan boş kayıtta sağ tıklanarak (2) yükle butonuna (3) tıklanarak görsel eklenir.

Doküman tipi seçilerek açıklama (4) girilir.

Doküman Tipi (...) üç nokta butonuna tıklanarak açılan Doküman Tip penceresinde seçilir.

Açıklama girilir.

Web Aktif kutucuğu işaretlenerek web tarafında kullanılması sağlanır.

Eklenen görsel silinmek istenir ise tekrar sağ tıklanarak açılan menüden sil butonuna tıklanır.

0272_musteri islem6

 

00000_circle_orange_arrow-right.svg Hesap Özeti

Borç Alacak kayıt bilgisi gösterilir.

 

00000_circle_orange_arrow-right.svg Serbest

Kullanıcı isteğine bağlı ek alanlar tanımlanabilir.