Hizmet fatura ödemesi ve muhasebeleştirmesi nasıl yapılır?

<< İçindekileri Görüntülemek İçin Tıklayın >>

Yer:  Ticari İşlemler Soru Cevap > Talep > Demirbaş Eşya/ Hizmet Şirket Dışı Talep > Hizmetin Talep Süreci İşlemleri >

Hizmet fatura ödemesi ve muhasebeleştirmesi nasıl yapılır?

Alınan eşyanın ödemesi İŞLEMLER modülündeki Finans İşlemleri menüsündeki banka, kasa ya da çek işlemleri pencerelerinde yapılabilir.

Burada örnek olarak Gönderilen Havale işlemi kullanılmıştır. Diğer işlemler de aynı şekilde kullanılarak ödeme yapılabilir.

Mobilya_talep54

 

1.Gönderilen Havale penceresinde Cari (1) seçilir. Banka, açıklama ve tutar alanlarına bilgi (2) girilir. Kapatmalar/Hesap Bilgileri (3) alanı açılır. Kapanan İşlem Seç (4) butonuna tıklanarak açılan pencerede alış kaydı seçilerek (5) kapama işlemi yapılır. Kayıt durumu Onaylandı (6) yapılır. Eğer muhasebeleştirme yapılacak ise 000-muhasebe butonuna (7) tıklanılır.

Mobilya_talep55

 

2.Muhasebeleştirme işlemi ile fiş kaydı oluşur. Fiş Detay sekmesinde hesaplar listelenir (1). Fişin durumu Onaylandı (2) yapılır. Aşağıdaki görselde 384 nolu fiş kaydı görülmektedir.

Mobilya_talep56