<< İçindekileri Görüntülemek İçin Tıklayın >> Yer: İnsan Kaynakları > Personel Kartları > Ödeme Kesinti |
Ödeme kesintinin kullanılabildiği lisanslar: |
||
Ödeme kesinti ile ilgili Netsim_akademi'deki eğitim videosunu izleyebilirsiniz! |
||
Personel ile ilgili işlemler için IK-Soru Cevap'ta bulunan Personel İşlemleri bölümüne bakabilirsiniz. |
Personele yapılacak ödemeler ve personelin maaşından yapılacak kesintiler tanımlanır.
İşe başlatması yapılmamış olan personel için ödeme/kesinti kaydı girilemez. Eğer personel birden fazla iş yerinde çalışıyor ise firma seçerek izin bilgisi girilir.
Bu işlem öncesinde Tanımlar>İnsan Kaynakları Tanımları>Ödeme Kesinti Tanımları penceresinde ödeme /kesinti tiplerinin tanımlanarak durumlarının Onaylandı olarak kayıt edilmiş olması gerekir.
butonuna (1) tıklanılarak kayıt işlemine başlanılır. Satır kaydı oluşturulur.
Öncelikle Ödeme-Kesinti Tanımı seçim penceresi gelir. Bu pencereden ödeme/kesinti seçilerek satırda kayıt oluşturulur.
Eğer personel birden fazla firmada çalışıyor ise firma seçimi yapılması gerekir. Firma işyeri alanında butona tıklanarak (2) açılan pencerede izin girilecek olan firma (3) seçilir ve Tamam (4) butonuna tıklanır.
Sıra No, Açıklama ve İlk Tarih alanlarına bilgi girişi zorunludur. Alt bölümdeki Genel sekmesinde ise seçilmiş olan kesinti/ödemenin hesaplama bilgisi (1) girilir. Alacaklı Hesap Bilgileri bölümünde ise Alacaklı, Banka adı, Şube adı, Hesap no, IBAN alanlarına bilgi girilir. Satırdaki kayıt durumu onaylandı (2) yapılır. Kapat (3) butonuna tıklanarak pencere kapatılır.