|
<< İçindekileri Görüntülemek İçin Tıklayın >> Yer: Müşteri İlişkileri > Müşteri İşlemleri > Servis Takibi |
![]() |
Servis takibinin sadece ek olarak alınabildiği lisanslar: (Servis Modülü) |
![]() |
butonuna tıklanılarak yeni kayıt penceresi açılır. Giriş durumunda iken gerikli alanlara bilgi girişi yapılır.Aktif ve Onaylandı durumuna getirilen kayıtlar diğer işlem pencerelerinde görüntülenip kullanılabilir.
Üst bölümde (1) servis ile ilgili genel bilgiler girilerek
butonuna tıklanır.

Müşteri
butonuna tıklanarak irtibat/fihrist penceresinden müşteri seçilir. Zorunlu alandır. Eğer seçilmek istenen müşteri bu pencerede yok ise Cari Kart işlem penceresinde müşteri kaydı oluşturulur.
Yetkili yazılır.
Açıklama girilir.
Nokta bilgisi kullanıcı terminalinde kayıtlı olan bilgiden getirilir. CTRL+F8 kısayolu ile terminal penceresi açılarak nokta bilgisi değiştirilebilir. Yeni İşlem Noktası tanımı yapılır.
Personel bilgisi kullanıcı terminalinde kayıtlı olan bilgiden getirilir. CTRL+F8 kısayolu ile terminal penceresi açılarak personel bilgisi değiştirilebilir. Yeni Personel Bilgisi tanımı yapılır.
Sorumluluk alanı
butonuna tıklanarak açılan Sorumluluk alanı penceresinde seçilir.
Takip no girilir.
Belge no ve tarih girilir.
Proje
butonuna tıklanarak Proje penceresinde seçilir.
Detay
Pencerenin sol tarafındaki İşlemler (2) bölümündeki görev butonuna (3) tıklanarak satırda (4) kayıt oluşturulur. Kayıt ile ilgili detay bilgisi (5) girilerek
butonuna (6) tıklanır.
Herbir satırdaki görev kaydına ait uzun açıklama yazılır ve görevli personeller seçilir.
Açıklama Uzun sekmesinde toplantı detayına ait bilgi yazılır.
Görevli Personel sekmesinde birden fazla görevli olacak olan kişiler
butonuna tıklanarak Sorumluluk Alanı ya da IK Personel kaydı seçilerek girilir.

Yapılan servis ile ilgili olarak alt servis kaydı açılabilir.
Pencerenin sol tarafındaki Detay İşlemler (1) bölümü açılır. Detay Görev (2) butonuna tıklanarak ürün altında bağlantılı ürün kaydı satırda (3) oluşturulur.
Detay ürün ile ilgili bilgi (4) girilerek
butonuna (5) tıklanır.

Ek Bilgiler
Sistem tarafından Öncelik, Durum, Durum Tarihi alanlarına kayıt atılır.
Referans No ve Tarihi kullanıcı tarafından girilir.
Adres/Telefon
butonları kullanılarak adres ve adrese bağlı telefon kaydı satırda girilir.

Görseller
butonuna tıklanılarak (1) açılan boş kayıtta sağ tıklanarak (2) yükle butonuna (3) tıklanarak görsel eklenir.
Doküman tipi seçilerek açıklama (4) girilir.
Doküman Tipi (...) üç nokta butonuna tıklanarak açılan Doküman Tip penceresinde seçilir.
Açıklama girilir.
Web Aktif kutucuğu işaretlenerek web tarafında kullanılması sağlanır.
Eklenen görsel silinmek istenir ise tekrar sağ tıklanarak açılan menüden sil butonuna tıklanır.

Hesap Özeti
Borç Alacak kayıt bilgisi gösterilir.
Serbest
Kullanıcı isteğine bağlı ek alanlar tanımlanabilir.