<< İçindekileri Görüntülemek İçin Tıklayın >> Yer: Modüller > Dokümanlar Listesi |
Dokümanlar listesinin kullanılabildiği lisanslar: (Kalite Yönetimi) |
||
Dokümanlar listesi ek olarak alınabildiği lisanslar: (Kalite Yönetimi) |
Dokümanlar listesi kalite yönetimi kapsamında kullanılan şablon dokümanların kategorize edip takibini yapmak için kullanılır.
1.Dokümanlar Listesi penceresinin sol tarafında ağaç yapısında doküman hiyerarşisi oluşturulur.
2. butonu ile ana klasör (1) oluşturulur.
3.Ana klasör seçilip butonuna (2) tıklanılarak alt klasörler oluşturulur.
4.Klasör içine dosya oluşturmak için soldaki ağaç yapısında klasör fare ile tıklanarak seçilmiş (3) iken butonuna (4) tıklanılarak yeni doküman kayıt penceresi açılır.
5.Yeni doküman ekleme penceresinde dosya (1) seçilip gerekli bilgiler (2) doldurulur. Kayıt durumu Onaylandı (3) haline getirilerek pencere kapatılır.
Dosya : Seçim butonuna basılarak dosya seçilir, dosya yolu bu alanda görüntülenir.
Doküman adı : Dokümana kayıt amaçlı dosyanın kendi isminden bağımsız belirleyici bir ad verilebilir. Boş bırakıldığında sistem otomatik atar.
Takip no : Dosya revizyonu bu alandan takip edilebilir.
Tarih : Kayıt tarihi
Dokuman tipi : Dokümanlar tip olarak bu alan kullanılarak ayrıştırılabilir.
Geçerlilik tarihi : Dokümanın hangi tarihe kadar geçerli olacağı buradan belirlenir.
Geçerli : Doküman geçerliliğini takip etmek ve filtrelemek amaçlı kullanılır.
Proje : İlgili proje buradan seçilir.
Açıklama : İsteğe bağlı açıklama girilebilir, sistem otomatik olarak dosyanın adını buraya yazar
Sıkıştır : Dosyayı sıkıştırarak saklar.
Şifrele : Dosyayı şifreler.
Web aktif : İnternet sitesinde görüntülenmesi uygun dokümanlar bu alandan işaretlenebilir.
Yazdır : Eklenmiş olan dosya bilgisayara tanımlı bir yazıcı var ise yazdırılır.
Düzenle : Eklenmiş olan dosya ait olduğu programda (Word, Excel etc.) açılır.
Göster : Eklenmiş olan dosya ait olduğu programda (Word, Excel etc.) açılır.
6.İşlem sonrasında ilgili klasör (1) içine doküman eklenmiş (2) olur.