Hizmet satın alma talebi nasıl değerlendirilir?

<< İçindekileri Görüntülemek İçin Tıklayın >>

Yer:  Mobilya Sektörü N4 Uygulaması > Ticari İşlemler > Talep > Demirbaş Eşya/ Hizmet Şirket Dışı Talep > Hizmetin Satın Alma Talep Süreci İşlemleri >

Hizmet satın alma talebi nasıl değerlendirilir?

Personelin açtığı talebin ilgili departmanın ihtiyacı olup olmadığı karar verilerek departman yöneticisi ya da diğer birimlerin yöneticileri tarafında onaylanır.

 

İşlem öncesinde aşağıdaki ayar ya da işlemler yapılır.

ÖN İŞLEMLER

Satınalma talebi açılır.

 

1.İŞLEMLER modülündeki Talep İşlemleri menüsündeki Satınalma Talep İşlemleri penceresi açılır. Giriş durumundaki talep tıklanır.

Mobilya_talep39

 

2.Talebe onay ya da red (1) verilir.

Mobilya_talep40

3. Talep Onay butonuna tıklanırsa kullanıcının karşısına uyarı mesajı çıkarılarak onayı istenir. Evet butonuna tıklanarak talep onaylanır. Onay yolunda belirtildiği üzere Talep Onay (1) olarak durum değişir.

Mobilya_talep41

 

4.Onaylandı durumundaki talep Satınalma Talep İşlemi penceresinde listelenir. Onaylandı durumundaki talepler için satınalma departmanı teklif toplar. Bunun içim İŞLEMLER modülünde Alış İşlemleri menüsündeki Alınan Teklif penceresinde teklif kayıtları oluşturulur.

Mobilya_talep42