<< İçindekileri Görüntülemek İçin Tıklayın >> Yer: Mobilya Sektörü N4 Uygulaması > Ticari İşlemler > Talep > Demirbaş Eşya/ Hizmet Şirket Dışı Talep > Hizmetin Satın Alma Talep Süreci İşlemleri > Hizmet satın alma talebi nasıl açılır? |
İlgili departman, ihtiyacı olan hizmet için bir satınalma talebi hazırlar. Bu talepte genellikle ürün adı, miktarı, tahmini bütçesi ve gerekçesi yer alır.
Buradaki örnek işlemde hizmet olarak Yemek için satın alma talebi açılmıştır.
İşlem öncesinde aşağıdaki ayar ya da işlemler yapılır.
ÖN İŞLEMLER 1.Şirket içi onay süreci tanımlanır. Her bir departman (muhasebe, bakım, bilgi işlem vb.) için ayrı ayrı onay süreci tanımlanabilir. 2.Satınalma talep işlemine onay yolu atanır. |
1.İŞLEMLER modülündeki Talep İşlemleri menüsündeki Satınalma Talep İşlemleri penceresine tıklanır. butonuna tıklanır. Açılan pencerede Açıklama (1) alanında talep edilen ürün/hizmet, adet vb. yazılır.
2.Pencerenin alt tarafındaki Açıklama (2) sekmesinde ihtiyaç sebebi açıklanır.
3.Onay yolunda belirtilen talep durumu Yeni Talep (3) olarak görülür.
4.İşlem penceresi Kapat (4) butonuna tıklanarak kapatılır.
➔Aşağıdaki görselde 8 nolu satın alma talep kaydı görülmektedir.