<< İçindekileri Görüntülemek İçin Tıklayın >> Yer: Ticari İşlemler Soru Cevap > İşlem Araçları > Eposta gönderilirken alınan sipariş onayına ait dosya nasıl eklenir? > 2-Alınan sipariş onayına ait ekli dosya oluşturulması için ayar yapılır. |
ÖN İŞLEMLER 1.Alınan siparişe ait bilginin ekli belge olarak sistemden eposta ile gönderilmesi için ekli dosya için rapor formatında ayar yapılması gerekir. Ön işlem olarak kullanıcının kullandığı programa şablon olarak kullanılacak olan raporun yüklenmesi gerekmektedir. Raporlar modülündeki Rapor Düzenle işlem penceresinin üst bölümündeki çevriö içi butonuna tıklanır. Açılan pencerede Hepsini Göster (1) butonuna tıklanarak Yerel Raporlar altındaki Alış/Satış İşlemi Yazdır (2) raporuna işaret konularak Rapor Yükle (2) butonuna tıklanır. Rapor Yükle (3) butonuna tıklanarak rapor kullanıcının programa yüklenir.
|
1. Raporlar modülündeki Rapor Düzenle işlem penceresi açılır.
Yerel Raporlar altındaki Alış/Satış İşlemi Yazdır raporuna tıklanarak (1) üst menüdeki çoğalt butonuna (2) tıklanır.
2. Çoğaltılan rapora yeni bir ad (1) girilir. Kayıt durumu Onaylandı (2) yapılır.
3. Yeni rapor kaydının Filtreler sekmesinde Alınan Sipariş kaydı (1) için rapor no (2) değeri bulunur ve ileri aşamalarda kullanılacağı için bir yere (kağıt vb.) not edilir.