<< İçindekileri Görüntülemek İçin Tıklayın >> Yer: Müşteri İlişkileri > Müşteri İşlemleri > Bakım Takibi |
Bakım takibinin sadece ek olarak alınabildiği lisanslar: (Servis Modülü) |
Aktif ve Onaylandı durumuna getirilen kayıtlar diğer işlem pencerelerinde görüntülenip kullanılabilir.
Üst bölümde (1) bakım ile ilgili genel bilgiler girilerek butonuna tıklanır.
Müşteri butonuna tıklanarak irtibat/fihrist penceresinden müşteri seçilir. Zorunlu alandır. Eğer seçilmek istenen müşteri bu pencerede yok ise Cari Kart işlem penceresinde müşteri kaydı oluşturulur.
Yetkili yazılır.
Açıklama girilir.
Nokta bilgisi kullanıcı terminalinde kayıtlı olan bilgiden getirilir. CTRL+F8 kısayolu ile terminal penceresi açılarak nokta bilgisi değiştirilebilir. Yeni İşlem Noktası tanımı yapılır.
Personel bilgisi kullanıcı terminalinde kayıtlı olan bilgiden getirilir. CTRL+F8 kısayolu ile terminal penceresi açılarak personel bilgisi değiştirilebilir. Yeni Personel Bilgisi tanımı yapılır.
Sorumluluk alanı butonuna tıklanarak açılan Sorumluluk alanı penceresinde seçilir.
Takip no girilir.
Belge no ve tarih girilir.
Proje butonuna tıklanarak Proje penceresinde seçilir.
Detay
Pencerenin sol tarafındaki İşlemler bölümündeki Ürün/Hata/Görev/İrtibat butonlarına (2) tıklanarak satırda (3) kayıt oluşturulur. Kayıt ile ilgili detay bilgisi (4) girilerek butonuna tıklanır.
Yapılan bakım ile ilgili olarak alt bakım kaydı açılabilir.
Pencerenin sol tarafındaki Detay İşlemler (1) bölümü açılır. Detay Ürün (2) butonuna tıklanarak ürün altında bağlantılı ürün kaydı satırda (3) oluşturulur.
Detay ürün ile ilgili bilgi (4) girilerek butonuna (5) tıklanır.
Ek Bilgiler
Sistem tarafından Öncelik, Durum, Durum Tarihi alanlarına kayıt atılır.
Referans No ve Tarihi kullanıcı tarafından girilir.
Adres/Telefon
butonları kullanılarak adres ve adrese bağlı telefon kaydı satırda girilir.
Görseller
butonuna (1) tıklanılarak açılan boş kayıtta yapıştır, yükle, kameradan ata (2) butonlarından birisine tıklanarak görsel eklenir.
Doküman Tipi (...) üç nokta butonuna tıklanarak Doküman Tip penceresinde seçilir.
Açıklama girilir.
Web Aktif kutucuğu işaretlenerek web tarafında kullanılması sağlanır.
Eklenen görsel silinmek istenir ise tekrar sağ tıklanarak açılan menüden sil butonuna tıklanır.
Hesap Özeti
Borç Alacak kayıt bilgisi gösterilir.
Serbest
Kullanıcı isteğine bağlı ek alanlar tanımlanabilir.