<< İçindekileri Görüntülemek İçin Tıklayın >> Yer: Tanımlar > Modül Tanımları > Süreç Tanımları |
Süreç tanımlarının sadece ek olarak alındığı lisanslar: (Servis modülü) |
Müşteri ilişkilerine ait süreçlerin işlem kodları ile ilişkilendirilerek tanımı yapılır.
Aktif ve Onaylandı durumuna getirilen kayıtlar diğer işlem pencerelerinde görüntülenip kullanılabilir.
Süreç kodu istenilen formatta elle girilir ya da boş bırakılır ise hata adı yazıldıktan sonra butonuna tıklanınca sistem tarafından artan sırada numara verilir.
Süreç adı girilir.
Genel Bilgiler
Süreç içerisinde kullanılacak olan işlemlerin kodları seçilir. Birden fazla işlem seçilebilir. Zorunlu alandır!
Detay
Süreç içerisindeki işlemler sırasına göre tanımlanır. butonuna (1) tıklanarak satırda kayıt oluşturulur ve satır kaydının durumu Onaylandı (2) yapılır.
Satırda oluşturulan süreç kaydına alt kayıtlar (3) oluşturulur.
Nokta sekmesinde işlem noktalarının kaydı (ekleme, silme, onaylama, vazgeçme) butonları ile satır bazında yapılır. Burada eklenecek olan noktanın İşlem Noktası Tanımları penceresinde girilerek durumunun Onaylandı olarak kayıt edilmiş olması gerekir. Geçerlilik olarak ise eklenen noktalardan Seçili Noktalar seçilir. Eğer tüm noktalarda kullanılacak ya da geçerli olacak ise Geçerlilik olarak Bütün Noktalar seçilir. Sistemde varsayılan olarak Geçerlilik >Bütün Noktalar seçil olarak gelir !
Serbest Alanlar sekmesinde kullanıcı isteğine bağlı ek alanlar tanımlanabilir.