<< İçindekileri Görüntülemek İçin Tıklayın >> Yer: İşlem Hata Kütüphanesi > Planlama-Üretim > MLZPLAN001-AlışSatış işlemi için termin bilgisi girilmemiş. |
Hatanın oluştuğu işlem penceresi PLANLAMA > Malzeme İhtiyaç Planlama (MRP)
Hatanın oluşma şekli
1.Malzeme ihtiyaç planlama (MRP) penceresinde yeni kayıt butonuna tıklanır. Açılan pencerede profil (1) seçilir. Pencerenin sol tarafındaki Alınan Siparişleri Seç (2) butonuna tıklanır.
2.Açılan pencerede Alınan Sipariş kaydı (1) tıklanarak pencerenin alt bölümündeki satır kaydı işaretlenerek (2) Tamam (3) butonuna tıklanır.
Hata mesajının görüntüsü
Hatanın çözümü
1.İŞLEMLER modülündeki Satış İşlemleri listesinde Alınan Sipariş kaydı açılır.
2.Kayıt durumu Giriş olarak değiştirilir.
3.Pencerenin alt bölümündeki İşlem Detayı kısmı açılarak Terminler sekmesinde butonuna (1) tıklanarak satırda kayıt oluşturulur Tarih alanında (2) ürünün müşteriye teslim tarihi seçilir.
4. butonuna (3) tıklanır Kayıt durumu tekrar Onaylandı (4) yapılır.