<< İçindekileri Görüntülemek İçin Tıklayın >> Yer: Ticari İşlemler Soru Cevap > Alış Satış > Firma ve şube nasıl tanımlanır? |
1.TANIMLAR modülündeki Firma Tanımları menüsündeki Firma ve Şube Tanımları işlem penceresi açılır.
2. butonuna tıklanır. Açılan pencerede Firma Adı (1) girilir.Kaydet butonuna tıklanır.
3.Genel Bilgiler sekmesinde firma ile ilgili bilgiler girilir. Sicil, Mükellef,Edevlet ve Efatura Adresi ile ilgili bilgler girilir.
4.Şubeler sekmesinde butonuna (1) tıklanarak satırda şube kaydı açılır ve durumu Onaylandı (2) yapılır. Genel, SGK, SGK İşyeri, Efatura Adresleri ile ilgili bilgiler (3) girilir.
5.Maliyet Grubu sekmesinde sistem tarafından kayıt oluşturulur. butonuna tıklanarak ek maliyet grubu açılır.
6.Mali Dönemler sekmesinde butonuna tıklanarak satırda dönem kaydı (2) açılarak durumu Onaylandı yapılır. Döneme ait bilgiler Dönem Bilgileri, Muhasebe, Envanter Dönemi (3) sekmelerinde girilir. Kayıt durumu Onaylandı (4) yapılır.