<< İçindekileri Görüntülemek İçin Tıklayın >> Yer: Tanımlar > Modül Tanımları > Hata Tanımları |
Hata tanımlarının sadece ek olarak alındığı lisanslar: (Servis modülü) |
Hata tanımları yapılır. Tanımlanan hata tipleri Müşteri İlişkileri modülünde yapılan Müşteri İşlemleri yapılırken servis, çağrı, bakım ve proje takibi girişinde kullanılır.
Aktif ve Onaylandı durumuna getirilen kayıtlar diğer işlem pencerelerinde görüntülenip kullanılabilir.
Hata kodu istenilen formatta elle girilir ya da boş bırakılır ise hata adı yazıldıktan sonra butonuna tıklanınca sistem tarafından artan sırada numara verilir.
Hata adı girilir.
Genel Bilgiler
Sınıf girilir.
Hata kaynağı seçilir.
Çözüm süresi (dk) alanında süre girilir.
Zorluk alanında 1 -100 arasında değer girilir.
Muhtemel Sebep sekmesinde hata sebebi yazılır.
Muhtemel Çözüm sekmesinde hata ile ilgili çözüm yazılır.
Açıklama sekmesinde hata ile ilgili açıklama yazılır.