Arıza Bakım Görevleri

<< İçindekileri Görüntülemek İçin Tıklayın >>

Yer:  Bakım >

Arıza Bakım Görevleri

0000_lisans_ikon

Arıza bakım görevlerinin sadece ek olarak alınabildiği lisanslar:

00000_N4_lisans 00000_T4_Ent_lisans
000buton_soru-cevap

Bakım ile ilgili işlemler için Bakım İşlemleri Soru Cevap'a bakabilirsiniz.

 

Obje olarak kayıt edilen cihazlar, ekipmanlar, aletler ile ilgili bakım talep ya da işlem kayıtları oluşturulur.

Sorumluluk alanı seçilerek (1) bakım talep ve işlemleri (2) listelenir.

Pencerenin sol bölümdeki (3) işlem butonları kullanılarak işlem yapılır. Buradaki butonlara tıklandığı zaman bakım profilnde tanımlanmış olan bakım türlerine göre işlem oluşur.

0271_bakim_gorev1

 

Bakım işlem butonlarına tıklandığında bakım profilindeki ayara göre işlem yapılır.

Aşağıdaki tabloda bakım profilinde seçilen türe göre işlem yapılan bakım butonu belirtilmiştir.

Bakım Profilindeki Tür

Bakım Görev Butonu

Tekli Talep

Yeni Arıza Bakım Talebi

Bağlı Arıza Bakım Talebi

Duruşlu Bakım

Duruşsuz Bakım

Yeni Arıza Bakım İşlemi

Bağlı Arıza Bakım İşlemi

Planlı Talep

Yeni Planlı Bakım Talebi

 

ÖN İŞLEMLER

1.Bakım profili tanımlanır. Bakım profili içindeki Ayrıntılar sekmesinde 0000_buton_artı1 butonuna (1) tıklanarak satırda kayıt oluşturulur ve türü (2) seçilir. Türe göre bakım talebi ya da işlemi oluşturulacaktır.

0271_bakim_gorev4

 

2.Bakım profilinde satır kaydına tıklanarak (1) aşağıdaki İşlem Ayrıntısı sekmesinde Dinamik Veri Tablosu alanında bakım işlemine ait girilecek olan bilgi için tablo (2) seçilir.

0271_bakim_gorev5

 

3.Bakım profiline objeler tanımlanır.

4.Çalışma profilinde bakım profili seçilir.

0271_bakim_gorev2

 

5.Tanımlar>Terminal Tanımları içinde koyu renk ile belirtilen aktif olarak kullanılmakta olan kullanıcı bilgisayar kaydı çift tıklanılarak açılır ve çalışma profili seçilir.

0271_bakim_gorev3

 

 

Pencerenin sol bölümündeki Yeni Arıza Bakım Talebi/ Yeni Arıza Bakım İşlemi/ Bağlı Arıza Bakım Talebi/ Bağlı Arıza Bakım İşlemi/ Yeni Planlı Bakım Talebi butonları kullanılarak işlem yapılır.

Örnek olarak aşağıda Yeni Arıza Bakım Talebi ve Bağlı Arıza Bakım işlemleri anlatılmıştır.

 

1. Yeni Arıza Bakım Talebi butonuna tıklanarak açılan Bakım Obje Seç penceresinde obje seçilir.

İşlem Bilgileri (1) bölümünde genel bilgi girilir.

Açıklama alanında talep ile ilgili bilgi elle girilir. Eğer profil tanımında açıklama alanında sistem tarafından otomatik bilgi girişi için ayar yapılmış ise buraya bilgi getirilir.

Hedef başlama tarihi alanında talep açılan tarih sistem tarafından getirilir.

İşlem Noktası alanında Terminal Çalışma Parametrelerinden sistem tarafından kayıt getirilir.

IK Personel alanında Terminal Çalışma Parametrelerinden sistem tarafından kayıt getirilir.

Öncelik alanında talep/işlem ile ilgili önem durumuna göre seçim yapılır.

 

Genel Bilgiler (2) sekmesinde bakım profilinden ve obje tanımından bilgi gelir.

İşlem Verileri bölümünde Dinamik Veri Tablosu ile oluşturulup bakım profilinde seçilen tablo burada sistem tarafından getirilir. Kullanıcı ilgili alanlara Değer alanında (3) bilgi girer.

Kayıt durumu Onaylandı yapılır.

0271_bakim_gorev6

 

2. Arıza Bakım Talebi açıldıktan talebe bağlı bakım işlemi yapılacağı için satır kaydına (1) tıklanarak Bağlı Arıza Bakım İşlemi (2) butonuna tıklanır.

0271_bakim_gorev7

 

Açılan pencerede bakım ile ilgili işlem bilgisi girilir (1). Kayıt durumu Onaylandı (2) yapılır.

0271_bakim_gorev8