Belirli saat aralığına giriş çıkış bilgisi nasıl eklenir?

<< İçindekileri Görüntülemek İçin Tıklayın >>

Yer:  İnsan Kaynakları İşlemler Soru Cevap >

Belirli saat aralığına giriş çıkış bilgisi nasıl eklenir?

Aşağıdaki işlemde istenilen saat aralığında giriş çıkış ekleme işlemi anlatılmaktadır.

1.İNSAN KAYNAKLARI modülündeki PDKS Kontrol ve Düzeltme penceresi açılır.

2.Pencerenin sol üst tarafındaki bölümden ilgili personel (1) seçilir. Pencerenin sol orta tarafındaki Parametreler bölümünden ilgili Ay, Yıl, PDKS profili bilgileri seçilir. (2)

3.Pencerenin alt tarafındaki İşlemler (3) sekmesine tıklanılır. Hareketler bölümünden giriş çıkış bilgisinin ekleneceği Tarih aralığı (4) seçilir. Giriş/Çıkış saati (5) yazılır. Bölüm içerisindeki haftanın günlerinden (6) giriş çıkış bilgisi eklenmeyecek olanlar pasif edilir. Seçilen kayıtlara giriş/çıkış hareketi ekle (7) butonuna tıklanılır.

4.Eklenen giriş çıkış bilgisi pencerenin üst tarafındaki Personel Hareket Kayıtları (8) sekmesinde Giriş Saati - Çıkış Saati alanlarında görüntülenir.

0228-3_pdks_excel_giris_cikis