<< İçindekileri Görüntülemek İçin Tıklayın >> Yer: Ticari İşlemler Soru Cevap > İşlem Araçları > Ajanda da bilgiler nasıl erişime açılır? |
Ajanda da Çek İşlemleri Listesi, Liste Kendi Notlarımız, Krediler/Teminatlar, Senet İşlemleri Listesi ve Taksitler gibi özellikler erişime açılarak görüntülenebilmektedir.
ARAÇLAR modülündeki Ajanda penceresi açılır.
1.Açılan pencerede Form Özelleştir butonuna tıklanılır.
2.Açılan form özelleştir penceresinde Form Özellikleri (1) sekmesinde ajanda da yer alacak özellikler True olarak seçilir.
3.Form Özellikleri/Yerleşimi Kaydet (2) butonuna tıklanılarak yapılan ayarlar kaydedilir. Kapat (3) butonuna tıklanılarak pencereden çıkılır.
Font, Renk vb alanlardan görsel ayarlar yapılabilmektedir.
4.Erişime açılan bilgilere, pencerenin sağ tarafındaki mini takvimdeki (1) koyu renkli tarihlere tıklanılarak veya pencerenin üst tarafındaki Gün, Çalışma Haftası, Hafta, Ay, Yıl, Skala, Git, Gösterim, Gruplama, Yerleşim, butonları (2) kullanılarak ulaşılabilmektedir.