<< İçindekileri Görüntülemek İçin Tıklayın >> Yer: Mobilya Sektörü N4 Uygulaması > Firma Tanımlamaları > Firma personeli nasıl tanımlanır? |
ÖN İŞLEM 1.Firma ve Şube Tanımları penceresinde firma ve şubeleri tanımlanır. 2.İşlem Noktası Tanımları penceresinde deparman olarak birimler (Muhasebe, Satınalma, Üretim vb.) tanımlanır. |
1.TANIMLAR modülündeki Firma Tanımları penceresinde butonuna tıklanarak yeni kayıt açılır.
2.Personeli adı ve soyadı (1) yazılır. Genel Bilgiler (2) sekmesinde personele ait TC kimlik no, eposta adresi vb. bilgiler girilir. Adres - Telefon Nokta
3.Adres-Telefon (3) sekmesinde iletişim bilgisi girilir. butonuna tıklanarak satırda kayıt oluşturulur. Adres alanında zorunlu olarak bilgi girilir.
4.Nokta sekmesinde butonuna (1) tıklanarak satırda kayıt oluşturularak İşlem Noktası seçilir (2). Eğer personel tüm noktalarda çalışacak ise burada herhangi bir işlem yapılmaz. Sistem varsayılan olarak Bütün Noktalar olarak ayarlıdır.