E-Arşiv faturası için cari ayarları nasıl yapılır?

<< İçindekileri Görüntülemek İçin Tıklayın >>

Yer:  Mobilya Sektörü N4 Uygulaması > E-Dönüşüm İşlemleri >

E-Arşiv faturası için cari ayarları nasıl yapılır?

Kayıt modülü altındaki Cari Kartlar işlem penceresi açılır.

1.Açılan pencerede ilgili cariye çift tıklanılır.

Mobilya_EDONUSUM-001.40

 

2.Açılan pencerede Onaylandı durumunda olan kayıt Giriş (1) durumuna getirilir. 

3.Genel Bilgiler (2) sekmesinde yer alan TC Kimlik no ve E-posta alanlarına ilgili bilgiler girilir.

E-Arşiv faturası oluşturabilmek için E-posta bilgisinin girilmesi zorunludur.

Vergi dairesi ve Vergi no alanlarına bilgi girilmesi durumunda pencerenin sol tarafındaki EFatura Kullanıcı Güncelle butonuna tıklanılır. İlgili vergi numarasına bağlı olan kişi e-fatura mükellefi ise fatura oluşturma aşamasında sistem e-arşiv fatura oluşturulmasına izin vermez ve ED007-Alıcı, GİB EFatura kullanıcısı iken Kağıt veya EArşiv fatura kesilemez hatası verir.

4. E-Fatura kullanıcısı alanından E-Arşiv(Elektronik iletim) ve Satış fatura şablonu alanından ilgili şablon seçilir.

UYARI_BUTONU-001.00Bilgi (tıklayınız)

 

Mobilya_EDONUSUM-001.41

 

5.Adres - Telefon (1) sekmesine geçilir. ARTI_BUTONU-001.03 butonuna tıklanılarak cariye ait adres ve telefon bilgileri (2) girilir ve Tamam (3) butonuna tıklanılır. Kayıt tekrar Onaylandı (4) durumuna getirilir.

UYARI_BUTONU-001.00 Adres bilgileri girilirken İlçe ve Ülke alanları boş bırakılmamalıdır. Boş bırakılması durumunda fatura oluştururuken sistem hata vermektedir. Sistem, İlçe alanı boş bırakıldığı durumda ED002-Alıcı ilçe bilgisi boş olamaz, Ülke alanı boş bırakıldığı durumda ED003-Alıcı ülke bilgisi boş olamaz hatasını vermektedir.

Mobilya_EDONUSUM-001.42